"Fyren mellan haven"

Tom Sherbourne, en fyrvaktare, och hans fru Isabel lever vid kusten i västra Australien.
En dag hittar de en död man och ett ensamt spädbarn i en livbåt som blivit uppspolad på stranden.
De bestämmer sig snabbt för att ta sig an den lilla flickan som sitt eget barn.
Några år hinner passera innan de stöter på en kvinna som har förlorat sin dotter och sin man till sjöss under samma tid som Tom och Isabel hittade sin baby.
 
 
 
Jag har inte har läst boken med samma namn men jag tror att den gjorde sig bättre som bok än film?
Filmen tyckte jag var seg och långdragen...
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

vi har sett galet mkt bra serier!! kriminalare haha :D

Svar: Några tips? :)
Cissi

2017-02-02 @ 20:13:11
URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Den filmen ville jag se !
Hade biljetter till förhandsvisningen innan jul, men ett möte kom emellan så jag gav bort biljetterna och sen blev det aldrig av att jag gick och såg den.

Det gick faktiskt över förväntan med materialvalen idag.
Vi är överens om i stort sett allt och har en ganska klar bild av vad vi "ska" ha, så jag ser fram emot att husbygget ska starta såfort bygglovet kommer :)

2017-02-04 @ 18:17:30
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Malin

hmm.. glad att jag inte såg den på bio då, för har hört mkt bra om de som läst boken..

2017-02-05 @ 09:50:47
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0