"Prästen i Paradiset"

Kyrkan är vackert smyckad, gästerna samlade och förväntansfulla, brudparet står redo i sitt livs ögonblick, kort sagt, allt är perfekt.
Förutom en sak – var är prästen?
Jo, den svenska prästen på Phuket, Krister Hellstrand är på väg.
Men han är rejält försenad och han har problem. Stora problem.

Svenska kyrkans församling på Phuket gör inte mycket väsen av sig.
Faktum är att de flesta som besöker ön inte ens vet om att den finns.
Vilket den svenska prästen på plats, Krister, är rätt nöjd med.
Han kan ägna sig åt det han gillar mest i livet, spel, alkohol och kvinnor.
Men det kommer bli ändring på detta, fortare än Krister kan ana...
 
Jag tycker Kjell Bergqvist är bra&rolig men filmen var absolut inte en av hans bästa...
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: malin

ååh, den skulle jag vilja se, men synd d inte tyckte den var så bra som du ville..

2015-11-29 @ 15:37:36
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Ja den var ok, men inget mer, vi blev lite besvikna. Nu vill jag se en underbar jävla jul, men får se om vi får barnvakt så vi kan gå och se den... kram!

2015-11-30 @ 17:02:47
URL: http://lurans.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0