"Fifty Shades of Grey"

Ana är en oerfaren collegestudent som får i uppgift att intervjua den mystiske miljardären Christian Grey.
Men det som börjar som ett affärsmöte förvandlas snabbt till ett okonventionellt förhållande.
Ana rycks med i Christians glamorösa livsstil men får snart se en annan sida av honom när hon uppdagar hans
hemligheter och samtidigt börjar utforska sina egna mörka lustar.
Resultatet är en passionerad romans där Christian och Ana testar gränserna för hur långt de är villiga att gå för sitt förhållande.
 
 
Jag hade nog sänkt förväntningarna en aning och tyckte faktiskt filmen var bra och sevärd.
Men hade gärna sett någon annan som Christian, han var inte alls som jag föreställt mig från böckerna ;)
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

Jag hade gärna sett MER av honom än henne - haha! Fast håller med, hade nog sett nån annan i den rollen=)

Håller tummarna du får finväder på din långhelg då!!

KRAM! =)

2015-05-21 @ 09:13:09
URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Sara Ekman

Jag tycker den filmen var jättebra :)

2015-05-21 @ 17:01:33
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi! Jag gillade ju filmen med! Började läsa om boken nu - men hann inte färdigt innan den var tvungen att lämnas tillbaka till bibblan *hoppsan*

Hade också sett någon annan än han i filmen faktiskt :)

2015-05-28 @ 22:16:52
URL: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0