"Skumtimmen"

Julia har aldrig förlåtit sin pappa, som hon anklagar för sin son Jens försvinnande.
Pappa, Gerlof har aldrig fullt ut tagit på sig det ansvaret men har sedan många år gjort en egen utredning om att en tidigare försvunnen mytomspunnen mördare på Öland, Nils Kant, ska ha med Jens försvinnande att göra.
Nu när Julia efter många år återvänder till Öland för att säja huset, besöker hon sin pappa och blir hon arg när hon upptäcker vad han har hållit på med.
Samtidigt kommer det ett paket till Gerolf med Jens ena sandal.
Gerlof och Julia blir mot sin vilja involverade i en resa tillsammans som blir chockartad för dem båda...
 
 
Jag kan tänka mig att boken var bra, den har jag inte läst!
Filmen tyckte jag inte var någon höjdare...
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

åhh va roligt!! med era resor! jag har ingen inbokad och jag är SÅ SUGEN :) Ska bli spännande o se vad det hemliga resmålet är ;)

Ja hon blev så rörd att hon började gråta, då är det en bra present ;)

KRAM

2014-02-10 @ 09:39:15
URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Tur att vi inte såg den, det ar nämligen makens val i går, men då vägrade jag ;-P

Och du, Cyklar framme?! Här har jag just skottat 2 dm blötsnö som kommit...

Muskler!!! ;-P

2014-02-10 @ 15:32:59
URL: http://lurans.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0