"Andra Andningen"

Stockholm Marathon har hittills klarat sig från dödsfall, men när startskottet går för det 35:e maratonloppet genom tiderna ställs allt på ända.
Det är den första juni men det är kallare än på julafton.
Precis utanför Stadion faller en man ihop och förs till ett sjukvårdstält men mannens liv går inte att rädda. Kriminalpolisen Emma Sköld är ledig den här dagen och finns på plats för att heja på sin syster Josefin som springer.
När Emma är vid Rålambshovsparken har en livlös kvinna precis upptäckts vid vattnet och Emma rycker in.
Det är ingen tvekan om att kvinnan bragts om livet.
Finns det en mördare bland löparna? Och när i sådana fall dyker nästa offer upp?
 
Det här är Sofie Sarenbrants 4:e bok, och precis som hennes andra böcker var den snabbläst!
Jag tyckte den var helt okej med ett abrupt slut...
 
Kärlek!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Ny författare för mig, men blev riktigt nyfiken, måste se om jag hittar nått av henne i vår butik! KRAM

2013-06-18 @ 14:15:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

den låter spännande! Gillar att läsa den sortens böcker. dom få gångerna jag väl läser haha :)

2013-06-18 @ 22:06:18
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: snie.blogg.se

kanske skulle läst lite inatt när jag ändå inte kunde sova? hade glömt bort mr grey haha.. så fick bli skvallertidning. men det blev man ju inte trött av ;)

hoppas du får en härlig onsdag. här är det lite mulet idag!

KRAM

2013-06-19 @ 08:55:39
URL: http://snie.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0