"We need to talk about Kevin"

Eva lägger ambitioner och karriärtankar på hyllan när Kevin föds.
Förhållandet mellan son och mor är svårt redan från första början.
När Kevin är  femton år begår han en fruktansvärd handling och Eva kämpar med sina egna känslor av sorg och ansvar.
Har hon någonsin älskat sin son?
Och i vilken utsträckning kan hon själv beskyllas för det som Kevin gjort?
 
 
Det var nog en av dom mest konstiga film jag någonsin sett, ändå kunde jag inte stänga av...
Men jag tyckte aldrig den blev bra, bara knepigare!
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

hahaha mest konstigaste... låter inte som en film för mig ;)

ja vi får kämpa på o hoppas sol o badvädret kommer lagom tills vi e lediga! tusan va man längtar =)

kram!

2013-07-02 @ 08:56:44
URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Izabell

Tack för tipset, den låter intressant:-)

Kraam Izabell

2013-07-02 @ 09:14:14
URL: http://www.mysbella.blogg.se

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0