"Möhippan"

De har känt varandra sedan high school, Regan, Gena, Katie och Becky.

De två förstnämnda är singeltjejer och deras huvudintresse är att festa. Katie har däremot lekt av sig och är istället inställd på att få sin kille Frank att fria till henne.

Chocken blir total när Becky, den goa tjejen med raggfaktor noll, förklarar att hon ska gifta sig.

Inte nog med den hemska nyheten, hon vill dessutom att neurotiska Regan ska bli hennes hederstärna.

Regan ser rött, men biter ihop och beslutar sig för att leva upp till rollen.

De tre brudtärnorna gör sig redo för en festkväll värd att minnas.

Men när tråkiga Becky envisas med att hålla möhippan städad, tröttnar dem och fortsätter festandet på egen hand. En efterfest som visar sig få oanade konsekvenser.

 

 

Jag blev faktiskt besviken, trodde att det skulle vara en rolig film men mestadels kändes den bara tragisk...

 

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Izabell

Jag blev oxå besviken, grymt besviken, jag tyckte den var riktigt dålig och osmaklig!:(

Ha en fin kväll!

Kraam

2013-02-12 @ 20:00:29
URL: http://www.mysbella.blogg.se
Postat av: Anonym

trist att den inte var så bra som du hade tänkt...

2013-02-12 @ 20:03:39
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Linda

Vår blivande 8-åring älskade RöjarRalf och jag själv ger den godkänd :-) Barnen har pratat om den hela kvällen (fast de var besvikna över att inte Super mario, Bowser, Sonic osv var med MER i filmen. De är ju ändå med på affischen..!
4-åringen satt mest i mitt knä och borrade in ansiktet i mitt bröst då och då, för den var faktiskt ganska "mörk och läskig" ibland, och på den enorma duken som den visas på klandrar jag honom inte. Lite småkul dock att se honom lite "rädd" då han annars är så stursk ;-)
Ha det gott!!

2013-02-12 @ 22:09:36
URL: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0