"Jagat Vittne"

En ung vacker kvinna hittas död i Göta Älv och på fingret bär hon en briljantförsedd vigselring som tillhör någon annan. Kriminalinspektör Irene Huss och hennes kollegor sätts på fallet och får direkt problem.
Obduktionen visar att dödsorsaken inte är drunkning utan en skallskada.
Vem är hon? Hon är inte saknad, ingen kan identifiera henne, ingen vet någonting.
Samtidigt i ett nedgånget barackområde sitter en misshandlad man och ruvar på en fruktansvärd hemlighet…



Jag blev lika besviken som med den första filmen jag såg.
Den var fantasilös (man visst vad som skulle hända härnäst) så spänningen utblev och bristerna i dom små detaljerna blev bara störande!
Kort och gott, Irene Huss är nog ingenting för mig ;)

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan

Wow vilka härliga dagar ni verkar haft det i Rom.

Underbara ställen att besöka.

En massa fina bilder.

Blir så sugen att resa till varmare länder

Kram lolla

2012-04-02 @ 15:59:47

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0