Söndag

Ännu en härlig och ledig mysdag med familjen :)

Elias och Elton har lekt hela dagen och sprungit emellan varandra :)
Undra om dom förstår hur bra dom har det som bor så nära?!
Att vi flyttade till radhus när vi fick barn är det bästa vi har gjort!

Linn sov "lunch" länge så jag passade på att städa på övervåningen, bädda rent i sängarna osv.
Vi har sagt ifrån oss städhjälpen, eftersom vi inte är helt nöjda känns lite trist att lägga pengar på det...
Nu får jag städa själv igen, det var ganska kul när tiden fanns och jag inte gjort det på länge, hoppas den håller i sig bara ;)

Vi hade en lördagskänsla, trots att det var söndag så blev det grillning och en öl ;P

Johan målade taket när Elias och Linn badat och somnat, själv tittade jag på "Ensam mamma söker" :)

Hoppas Du har haft en bra söndag?!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Carin

Ja de måste ju kännas lite lyxigareoch friare med radhus än med lägenhet.

2010-09-27 @ 12:05:32
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt med mysdagar ibland :D

jag har aldrig gillat nokia haha. Är mer en sony människa :D ska bli kul dock att testa nåt nytt :D

2010-09-27 @ 19:35:03
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Annika

HÄrligt med mysdagar!

2010-09-28 @ 10:18:45
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0