Maj

Eftersom "vi" håller på att bygger ut så har vi inget kök eller vatten,
så inga större måsten finns ;)
Vi bara njuter av lugnet och sällskapet!

"Blommor är vilsamma att betrakta.
De har varken känslor eller konflikter."













*****




Vi har haft en mysig helg, men tyvärr hade vi inte "vädergudarna" på vår sida...
När vi är på landet kopplar jag verkligen av, lite väl mycket kanske för jag blir inte så jätte social...*haha*
Är det bara jag som blir så otroligt seg/trött när jag är osminkad?
Jag trivs inte alls med det  :S
Men nästa gång vi åker till landet är det nog färdig, det kommer att bli jätte bra och stort *spännande*

Efter lunchen på söndagen åkte vi hem igen.
Elias och Linn lekte i lekparken och äntligen fick vi duscha, tvätta och känna rinnande vatten igen ;)

Hoppas Du har haft en bra helg?!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mia

Godagens! Vilken härlig helg ni verkar ha haft! Mysigt att få känna doften av skog och natur! Fint skrivet om blommor att de inte har konflikter. Du är duktig du! Skönt att få komma till lugnet och vila själen och finna lite ro. Men väldigt primitivt vilket kan vara härligt ibland då vet man att de små sakerna i livet är betydelsefulla de vi ofta tar förgivet. Kram Men nu är det en ny vecka

2010-05-03 @ 09:13:10
URL: http://kamraterna7574.blogspot.com/
Postat av: simone

Hej hej cissi, hur mår du efter valborgshelgen? Solig måndag här, så man kan inte annat än bli glad :P

2010-05-03 @ 13:53:48
URL: http://fattybom.se
Postat av: Ingmarie

Inte kul alls att vara utan vatten!Vi hade en stor vattenskada i somras så då fick vi leva lite vildmarksliv.

Men man klarar mycket mer än man tror!



Kramen

2010-05-03 @ 19:59:09
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Helene

Gokväll...

Vilken mysig helg ni har haft : )

Nu får vi hoppas på bättre väder i maj...

KRAM Helene.

2010-05-03 @ 21:25:16
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0