Earth Hour

En ledig dag utan några större planer, det kan vara skönt det med ibland.
Det är dax för Elias att få en ny säng och Linn ska få överta hans.
Vi har tittat runt men inte hittat någon som vi vill ha och passar hans rum så Johan tänker bygga en loftsäng till Elias :)
Johan hade bokat släp till kl.10.00 för att han skulle köpa material.
Vi vakna med kl. 09.40 ;) men Johan hann!


Elias, Linn och jag lekte och äntligen kunde vi ta fram Elias cykel,
vad han har längtat!!!

Linn plockar skräp ;)




Efter lunch ville Elias åkte till sin dagiskompis, Tage
och där var han hela em och lekte.
Linn och jag lekte, rensa bland hennes leksaker.
Johan började snickra med det som ska bli Elias nya säng :)

"Sådan mor sådan dotter"
Jag älskar att tända ljus och gör det mer eller mindre varje dag och Linn hjälper gärna till ;)



Bada och natta barnen.
Det är Earth Hour och vi tänder massa av ljus (fler än vanligt!) och släckte ner allt utom TV:n eftersom Johan och jag tittade på Millennium, del 2 ;)

Hoppas Du har haft en bra lördag!?

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Alexa

Va mysigt :) Jag glömde helt bort att det var earth hour, men det är imponerande att se bilder på hur många som släckte ner världen över!

2010-03-29 @ 19:31:49
URL: http://alexas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag älskar också att tända ljus! Därför var det inte svårt att släcka under earth hour, men teven stod på hemma hos oss med :P

2010-04-09 @ 10:09:42
URL: http://sofiefie.bloggplatsen.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0