Avslutning

Imorse när vi vakna blev jag påmind om att jag inte äger ett par regnbyxor...
De kanske är på tiden att köpa det om sommaren ska fortsätta så här?!
Det ösregna!
Elias, Linn och jag åt frukost tillsammans imorse innan vi gick till dagis/jobbet.

Elias har haft avslutningslunch med "grupperna" på dagis men några veckor till får han vänta tills han slutar på dagis och får sommarlov för att sen börja "nollan" ;)



Utdelning av pärmar, Elias fick med sig sin pärm hem där dom har sparat bilder m.m. under åren.
Jätte kul!
Det är mycket minnen som kommer upp :)



Fredagsmys.

Bada och natta Elias och Linn.

Johan och jag satt ute länge och pratade, jätte mysigt :)

Trevlig helg!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe söta bilder och skoj att de sparar sådant =)



Ha en fortsatt bra helg.

2010-06-12 @ 17:41:47
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0