Torsdag och Regn

Ännu en dag med tråkigt väder :(
Det är så mycket svårare att hitta på något när det regnar/är mulet än om det är sol och varmt...
Idag åkte vi till Catarina (Johans syrra) och hälsa på, vi åkte och åt lunch och tog en sväng till stallet :)





När vi kom hem blev det lekt och stoj, som vanligt och jag passade på att bäddade rent i sängarna ;)
Bada och natta Elias och Linn.
Johan och jag kollade på filmen "I love you Phillip Morris".
Den var väldigt speciell och inte alls så rolig som vi trodde att den skulle vara...

Är sommaren redan slut?!?

Jag hoppas inte det och att den kommer tillbaka snart, vädret börjar gå mig lite på nerverna nu!!!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Selina

Jag hoppas verkligen inte att sommaren är över!!!:-(

Vi har ju hela augusti kvar & jag håller alla tummar & tår att även den månaden blir fin & varm för jag är INTE klar med sommaren!!



Vilken fin häst!



//Love Selina

2010-07-30 @ 01:39:29
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas inte det..

Håll tummarna att den kommer tillbaka.

2010-07-30 @ 10:15:11
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Helene

NEJ sommaren får inte vara slut än : /

Men visst är det svårt att hitta på nåt kul när det är så tråkigt väder !!

Man blir trött och grinig på vädret : (

Idag tar jag en tur till Linköping ( köpcenter med bla ikea ).

Ha en bra FREDAG !!

Kram Helene.

2010-07-30 @ 10:49:57
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0