Mamma och "Precious"

Elias var ute med Albin en stund och lekte, men det är för kallt för Linn att vara ute, hon kan knappt ta sig fram i all snö och det är för kallt för att sitta still i vagnen, så det blev mest lek inomhus.
Johan var ute och skottade ner snö på altantaket innan det rasar in...

Senare på dagen åkte jag till mamma tog en fika, jag köpte med mig semlor ;)
Sen åkte vi och åt middag och gick på bio, en "mor och dotter-dag", som jag kallar det.
Jätte mysigt!

Min älskade mamma, som inte tycker om att vara med på kort ;)

Precious
Det var länge sen jag grät så mycket till en film, tårarna gick inte att stoppa...
Filmen var riktigt gripande!
Men hur gick det sen, finns det någon fortsättning?

Jag var helt slut när jag hem, det tar på krafterna att bli så ledsen *haha*

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0