Sanna

Jag jobba och Johan var hemma med Linn för hon hade fortfarande feber...
Efter jobbet skulle jag träffa Sanna, jag åkte direkt när jag slutade för att slippa köerna...

Det gick sådär...
Men jag hade inge bråttom eftersom det skulle ta en stund innan Sanna kunde komma så jag gick på Ikea så länge :)
Trots att jag inte skulle ha någon så kom jag ut med en kasse ;)
Lite ljus, en kruka, några glas m.m. blev det.

När Sanna kom, gick vi och åt mat och prata :)

Tog en kaffe och pratade vidare ;)


Gick vidare till ett cafe och pratade ännu mer :)

Tack Sanna för en jätte mysig kväll, du är den bästa!

Jag blir hemma med Linn imorgon igen...

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0