Projekt Framsida 2/9-2009

Jobba.

*****

Roa mig!!!
Ni är sämst på att kommentera eller lämna spår efter dig ;)

Vilken/vilka bloggar/hemsidor brukar du läsa???
Tidsfördrivstips välkomnas :)

*****

Det blev en snabb fika hos pappa och Seija på vägen hem från jobbet ;)
Middag och sen ut i lekparken.

Pappa hade lite sten kvar från ett projekt hemma hos dom som vi "fick",
så vi kan lägga om vår ofina "gång" hemma, äntligen :D
Får se när det ska hinnas med bara...
Eftersom i stort sätt alla helger i september är fullbokade,
men kanske vi hinner med lite på kvällarna när barnen sover?

  

Bada och natta barnen.




Får se om jag lyckas att läsa mer än 50 sidor som igår innan jag somnar ikväll *haha*


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Laila

haha ja ljusbrunt var ganska fint faktiskt :P fast gillar iof blont med :P

2009-09-01 @ 23:10:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Laila

hehe jao :) ha så kul på jobbet :)

2009-09-02 @ 13:10:06
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0