Fredag 4/9-2009

Jobba.

Lunch med Johan, Elias och Linn :)
Dom åkte vidare till Stinsen när det var dax för mig att återgå till jobbet.

*****

Möter Johan, Elias och Linn på parkeringen när jag kommer hem från jobbet,
dom har varit i Stinsen och lekt och fikat glass sen vidare till Uppsala och hämta min mobil som var klar, gulligt!!! 
Tack min underbaraste :D
Dom hade varit och handlat lite också, Johan köpte, som alltid när han ska göra om hemma lite "nödvändigheter", *haha* som gummistövlar, "kapblad" (eller vad det heter) och Elias fick ett eget måttband så han var så nöjd så :)

  

Johan visade upp sin gummistövlar och jag trodde aldrig han skulle ta av sig dom *haha*
Och Linn provade nästan alla sina skor, och Elias byggde lego :)

  
  

*****

Fortsätta på framsidan...
Malin och Rolle kom ute och tittade hur det gick för oss ;)

  
  

Får se om Johan kommer och lägger sig med sina gummistövlar eller inte?!
Jag tänker sova utan mina iallafall ;)

Godnatt och Trevlig helg!

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0