Sallad med Lisa&Madde 7/10-2009

Korten har kommit som dom tog på dagis för ett tag sen :D
Nu har jag anledning att åka till Ikea någon dag och köpa en till ram!



Linn vill inte sova fm och jag kände mig rätt så pigg så vi passade på att åka och handla...

   

*****

Hämta Elias :D

   



*****

En sväng förbi Apoteket...



Innan jag skulle träffa Lisa och Madde, det borde jag orka med lite Panodil i kroppen ;)

Vi mötes upp och köpte sallad *mums*

   

Sen gick vi hem till Madde och åt, drack te och snacka massa gojja :)
Mysigt!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men gud så söta dom är! Underbar bild!!! Puss på Elias och Linn!!!

2009-10-07 @ 10:17:05
Postat av: simone

Vilket perfekt foto! Riktigt vackert :)

2009-10-07 @ 13:08:45
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Vilken fin bild! :)

2009-10-07 @ 20:13:48

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0