Torsdag 19/11-2009

Imorse kunde vi hjälpas åt med Elias och Linn och lämna dom på dagis tillsammans
innan jag och Johan åkte till jobbet.
Jätte mysigt, utan någon som helst stress, vilket team vi är ;D

Nu har korten på mina ögonstenar kommit på plats på jobbet igen :)



Lunch med Lisa, gissa vad vi åt? ;P

Idag kom almanackorna vi beställt, och jag tycker det är så kul att fylla i dom!
Kanske inte så normalt men måste man vara det jämt ;)



När man jobbar så gör man inte av med lika mycket pengar som man gör när man är hemma/mammaledig!
Ändå får man mindre pengar när man är hemma när tiden finns att spendera,
det borde vara tvärtom ;)
En liten tanke som slog mig bara ;)

Hämta Elias och Linn :D

Bada och natta barnen.



Johan är i garaget och gör något, kanske har med båten att göra eller vad tror du ;)
Och jag ska fylla i min almanacka, sen duscha och sova...
Det har inte blivit så mycket sömn den här veckan, väldigt olikt mig!
Jag har inte varit i säng en kväll före klockan tolv...

*****

Klockan är snart elva och jag har inte duschat än *suck*
Jag kommer nog inte i säng så mycket tidigare ikväll...
Men min almanacka är i fylld och den gamla är kastad ;)

Godnatt alla underbara människor, hoppas du haft en bra dag!?!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Neo :)

Gud va gulligt att ha bilder på sina barn vid arbetsplatsen :D

2009-11-20 @ 23:38:14
URL: http://kinkyneo.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0