Farsdags-middag 8/11-2009

Elias och jag åkte iväg och köpte present till hans kusin, Ellen.
Elias
följde med sin Morfar och Seijakalas där idag :)



Jag, Johan och Linn åkte till Stinsen och handlade lite :)

*****

När Elias hem igen med Pappa, Seija och Emma så blev det "Farsdags-middag" :D
Trevligt! (Kom på sent att jag glömt att fota....)

  
  

*****

Kolla på sista "Ensam mamma söker" och jag kan erkänna att det kom väl något tår...
Blir så glad åt andras lycka :)

Vi har bokat en resa :)
Jag och Johan ska till Dubai!!!
Vi vet inte hur vi ska kunna Tacka Kerstin&Erik och Mamma för att ni ger oss
denna möjlighet och chans!!!
Vi hoppas att ni får några mysiga dagar var med Elias och Linn ;)
Ett extra Tack till Mamma, du vet varför :D

Har Du varit i Dubai så ge gärna tips om vad man ska se/göra
där så vi inte missar något?!?

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: emma

hur är lördagskvällen sötnos? (:

Postat av: tvillingmamman

kanske inte, men barnen var vääldigt små när dom kom, bara 2 kg var :)

2009-11-07 @ 23:26:25
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: simone

SV Haha det beror på det alltså.. börjar typ Hilton med det så tar säkerligen många efter ^^

2009-11-08 @ 14:10:05
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Mina

God kväll.Hoppas att din helg har varit en skön helg som min har varit.kram

2009-11-08 @ 16:43:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Hej Cissi! Vad härligt att det blev Dubai! Kram

2009-11-09 @ 20:51:07

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0