Söndag 1/11-2009

Elias var så glad imorse för att han var feberfri,
han ville t.o.m att jag skulle ta kort på honom :)



Vi åkte och reklamera Elias bärbara DVD och fick en ny :)
När vi kommer hem så har Elias feber igen *stackarn*
Det är så typiskt att det kommer nu när vi varit hemma i nästan 1½ år,
jag minns inte ens när han var sjuk senast...
Johan får "vabba" tills Elias är frisk eftersom det är inskolning på dagis med Linn hela veckan.
Så det har varit en lugn söndag hemma med mycket lek med Linn, vila för Elias och massor av kärlek!

Jag åkte en snabbis till Stinsen för att VILA hade lagerrensning, den var helt värdelös!
Det fanns 3 ställningar med lite tröjor på, det var allt så inga fynd som jag hade hoppas på :(
Men köpte en varmare mössa till Linn (på HM) som hon inte alls ville prova...
men jag var tvungen att se att det var rätt storlek ;)



*****

Bada och natta barnen.

Kolla på Dexter och "Ensam mamma söker",
jag blev alldeles tårögd av all romantik och fina ord/tal som var ikväll ;)
Undra om jag storbölar nästa söndag *haha*
Vem tror du dom väljer?!?


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: emma

jodå tack (: har du en mysig kväll?

2009-11-01 @ 19:48:08
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: simone

Godmorgon! :)



Hur är det med dig? Ingen feber som studsat över till dig från Elias?

2009-11-02 @ 10:07:56
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Neha

dexter är grym:p

2009-11-03 @ 11:43:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0