Måndag 9/11-2009

Linn vaknade jätte tidigt imorse och väckte oss alla...
men det är väl bara att vänja sig för imorgon börjar verkligheten igen ;)
Jag börjar jobba igen och jag ser verkligen framemot det så jag hoppas barnen
håller sig friska!!!



Elias och Linn redo för en dag på dagis, hoppas det går lika bra som i fredags...

*****

Ta en kaffe och kolla på hur det har gått för "Ensam mamma söker", 3 månader efter :)
"Sitter på nålar" att telefonen ska ringa...men hoppas att den inte gör det!!!
Jag hoppas det går bra på dagis!?!


*****

Vad tiden gick fort...
Har verkligen inte gjort något vettigt alls, ganska skönt faktiskt :)
Dax att hämta barnen på dagis, måste ha gått bra eftersom dom inte har ringt :D


*****

Lekparken.

Bada och natta barnen.

Kolla på Dexter och försöka gå och lägga mig i rimlig tid så jag är pigg imorgon ;)

*****

Linn har vaknat flera gånger under kvällen och är jätte varm...
Jag tog upp henne och tog tempen, hon har 40 graders feber!!!!!
Det är så typiskt...jag hade verkligen sätt framemot att få gå till jobbet imorgon och jobba
och träffa mina kollegor men det kan jag inte nu :(
Jag får vara hemma och vabba (av ekonomiska skäl!) med henne tills hon är frisk igen...
Stackarn, får se hur mycket sömn det blir i natt,
tror faktiskt det är första gången hon är sjuk!
Hoppas hon blir frisk snart!!!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mina

God middag..Allt är bra med mig denna måndag..lita trött men inte konstigt..det är så trist väder denna dag.Ha en skön måndnag.kram

2009-11-09 @ 11:25:07
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: emma

har ni en bra måndag? (:

Postat av: simone

SV: Hejhej! helgen var kanon ja :) din med?



Var hon lika förtjust över dagis? =)

2009-11-09 @ 13:42:45
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Det låter bra det :D



Hoppas ni får en kanondag också :D

2009-11-09 @ 14:32:51
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: emma

haha jag håller med dig ;) hoppas ni har en bra kväll nu!


Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0