Söndag 24/5-2009

Malin (en granne) var över på "ett" glas vin igår kväll och vi hade jätte trevligt!
Satt ute och snackade i ca. 7 timmar, men det kändes det verkligen inte som,
tiden gick så fort!
Malin är så lätt att umgås med, jätte kul :)
Jag tror inte det var tyst en sekund under dom timmar som hon var här *haha*
Det blev sent, klockan 4 kröp jag ner i sängen *haha*

 

Jag kanske borde inskaffa mig en lite modernare mobil med blixt *haha*

*****

Idag har vi varit ute i lekparken, men sen kom regnet igen...*suck*
Elias är hos Albin och leker, Linn sover så jag tar mig lite mer kaffe och hoppas på att jag ska vakna till liv snart, blev inte så många timmar sömn i natt ;)
Men det var det värt!

*****

Solen tittade fram på em så då var vi i lekaparken igen :)
Johan kom hem :D
Då passade jag på att gå in och bädda rent i sängarna, tvätta och damma,
skulle dammsuga och torka golven också men jag orkade inte *haha*
Får ta det imorgon eller någon annan dag i veckan ;)



Grilla och äta ute *mysigt*
Bada och natta barnen.



Tror jag också ska gå och sova snart, är nog lätt vaggad ikväll *Zzzzzzzzzzzz* ;)




Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0