Måndag 11/5-2009

Måndag och en ny arbetsvecka.

*****

Trötter...har nog inte vant mig vid att sitta stil hela dagarna och det gör mig trött...
Det är min teori iallafall ;)

Händer inte så mycket så jag har inte så mycket att blogga om *haha*
Jag jobbar och när jag kommer hem så umgås jag med familjen :)
Och jag är riktigt imponerad av att det inte är kaos hemma, 
hade faktiskt förväntat mig det eftersom karlar kan ha lite svårare att hålla två bollar i luften men Johan sköter allt alldeles perfekt :D
Kanske hade jag lite föruppfattade meningar *haha*



Idag fick vi besked om vilken avdelning Linn ska få börja på på dagis, 
och det blir den som Elias går på nu, vilket vi hoppades på.
Elias byter avdelning nu i aug. och lagom till Linn börjar (i nov.) så dom kommer inte att gå på samma avdelning vilket jag personligen tycker är toppen, 
för omedvetet så tror jag att Elias skulle känna lite extra ansvar för lillesyster :)

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0