Fredag 22/5-2009

Mysmorgon med familjen innan det var dax att åka och jobba,
men sen är det helg och ledigt igen ;)



*****

För en vecka sen satt jag och hade höga förväntningar inför helgen,
det skulle bli så roligt och mysigt!!!
Men det gick så fel och jag är fortfarande så besviken!
En riktigt bitterf----a är jag ibland *haha*
Varför bygga berg när man kan kasta småsten? ;)

*****

Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut.
Okänd.

*****

Vad gör man en fredagkväll när det är slut på "Så ska det låta"? ;)

*****

Middag.
Bada&natta barnen.
Slå in doppresenterna till Noah och hans kusin Emil.



Och ta ett glas vin ;)

Trevlig helg!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0