Bröllop&Förlovningsdag 15/5-2009

 

I år är det 10 år sen jag lärde känna Johan.
Vad tiden har gått fort!
Idag är det 6 år sen vi förlovade oss, 5 år sen vi gifta oss :D
Vi har precis som alla andra, skulle jag tro iallafall,
haft våra kriser men det häftigaste utav allt är att vi har klarat oss igenom dom :)
Kärleken är fortfarande stark, han är fortfarande en människa som kan göra mig så glad,
samtidigt som han kan göra mig så arg och det måste väl ändå vara för att jag fortfarande bryr mig *haha*
Jag älskar honom enormt  mycket och är så glad att det blev vi två, tillslut
och att vi idag efter alla dessa år fortfarande lever lyckligt tillsammans med våra två ögonstenar, Elias&Linn :D
Och jag hoppas på många år till!
Kärleken övervinner allt!

*****

Ikväll ska vi grilla sen blir det "Så ska det låta", 
det blev oavgjort förra veckan så vi singlar slant om vem som får välja lag ;)

*****

Lördag-söndag åker vi iväg för att fira vår 5-åriga bröllopsdag.
Elias och Linn ska ha det bra med sin mormor :)
Tack mamma!!!

Trevlig helg och kärlek i massor!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis på 10årsdagen!! =)

Hoppas ni får en mysig och romantisk helg!

kraaaaam

2009-05-15 @ 14:37:17

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0