Familjedag i Stallet 1/5-2009

Det var "familjedag" i stallet så vi gick dit med två grannfamiljer, alla utan Johan som låg hemma och hade ont i magen...
Härligt väder och barnen fick fiska fiskedamm, fika, klappa hästar, rida (men Elias vägra när han var tvungen att ha hjälm).

  
  

Fortfarande ont i magen så när vi kom hem var det min tur att vila lite *suck*
Jag vill bara vara bra, njuta av ledigheten med familjen, det härliga vädret m.m.,
inte ha ont i magen :(

På kvällen grillade vi alla tre grannarna, det var trevligt men ganska hysteriskt med alla barn som hade "blodsockerfall"...
Om det blir grillning tillsammans någon mer gång så måste vi äta tidigare *haha*

Blev en tidigt kväll i säng...Johan ont i magen och jag ont i magen *suck*
Skönt att barnen har klarat sig iallafall *peppar peppar*


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0