Tisdag 3/3-2009

Jag och Linn har gått på spädbarnsmassage under jan-feb.

Märkte väldigt fort att Linn var lite för stor för att bara ligga still och bli masserad...

Hon hade ju kommit på att man kunde vända på sig och då upptäcka en helt ny värld :)

Men vi fortsatte att gå ändå, skönt att komma ut lite och träffa andra människor,
så det var faktiskt inte bara för hennes skull vi gick dit ;)

Så idag skulle det vara en "återträff" där vi skulle gå igenom massagen en sista gång och skämmas lite hur ofta man (inte) gör massagen varje dag ;)

Trodde jag...det är nästa tisdag tydligen *suck*

Ändå har jag två almenackor men lyckas skriva fel i båda...
Det är ju känt att man blir förvirrad när man är gravid...men går det aldrig över?
Haha ;)


Vi fick oss en promenad iallafall och det var skönt!
Linn ligger och sover så gott i vagnen ute och jag dricker kaffe, som vanligt...

Som sagt mitt liv består av rutiner *haha*

*****

Blev en konstig hämtning av Elias idag, över stacketet ...
Vi bor väldigt nära dagis, men det har aldrig hänt förut,
ingen rutin och ska inte bli en heller *haha*.
Dom skulle precis gå in, 10 min. innan jag skulle hämta honom...
Så jag han fånga honom innan han hann klä av sig allt för att sedan klä på sig det igen...
Längtar så efter våren och slippa alla lager kläder som ska på...och av...

Kom mat idag, jag ska testa Findus färdigarätter.
Från Buzzador som jag tydligen är med i också.
Dock att jag aldrig besöker deras sida så är det andra gången jag får vara med och testa.
Spännande!

Skulle träna ikväll...men så blev det inte...
Tog med mig Johan och barnen i varsin vagn och ut på en rask promenad efter middagen.
Men det är också motion, bättre än att sitta i soffan iallafall.
Har båda "några" kg som ska bort till badsäsongen...*suck*
(Undra om Johan har "glömt" eller kanske tom förträngt vårat nyårslöfte? Hehe),
Trevligt med (vuxet) sällskap, trots att Elias pratade mer än Johan ;)


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0