Tisdag 24/3-2009

Ska till Bvc med Linn idag.
Spännande och se hur hon växt sen sist, nästan 2 mån.
Inte speciellt orolig att hon inte växer som hon ska ;)
Märta Muskel är ett av hennes smeknamn hon fått av sin kära släkt *haha*


 

Hinner nog inte göra så mycket mer, Elias har kort dag idag på dagis :)

*****
Det gick bra på Bvc, hon växer som hon ska :)
Men inte "för mycket" denna gång *skönt*
Helena (barnmorskan) sa att Linn ser ut som en liten säl när hon "hoppar" fram,
eftersom hon inte kryper på knäna än...*hehe*

Skulle på apoteket också och hämta ut nya p-piller men det var sån kö...
får göra det en annan dag, (har några dagar på mig innan dom är slut).
Då kom jag på när jag var på "efterkontroll" hos barnmorskan och vi satt och pratade preventivmedel och jag frågade om dom kommit på något för män istället...
Och då fick jag till svars:
- Nej, det går ju inte man kan ju få biverkningar som huvudvärk m.m.
Så nej, dom har inte kommit på något för män än.
HAHAHA
Så underbar kommentar!!!

Deklarationen har kommit idag (på internet), trevligt att få tillbaka lite pengar,
alltid välkommet :D

*****


En trött Elias hemma från dagis...
Ingen bra dag för lilleman idag, en vill inte dag...
Men vi har "tummat" på att morgondagen ska bli bättre *hihi*




*****

Middag.
Till optikern.
Bada och natta barnen.
Projekt lyxfällan, slutresultat, projektet avslutat *haha*
Bara inse att allt blivit mycket dyrare, tyvärr...
Betala räkningarna, alltid lika tråkigt men ett måste.

Kärlek....

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas Elias får en bra dag idag!

Hälsa lilla sälen och tipsa henne om att hon ska använda knäna så att hon kommer frammåt = )

2009-03-25 @ 07:57:23

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0