Tisdag 10/3-2009

Linn vakna tidigt idag så vi låg och myste lite innan vi väckte Elias...
Sen låg dom och myste...



Och Elias läste Robin Hood för Linn innan det var dax att göra oss iordning för dagen.



Elias ska iväg på konsert med dagis idag :D

Jag och Linn skulle på massage (den som jag trodde var förra veckan, haha)
men vi går inte dit idag...
Linn sover så gott ute i vagnen och hon ligger iallafall inte stilla och mammorna i gruppen fick inte heller någon direkt sammanhållning, tyvärr.
Så det känns som vi klarar oss utan sista gången faktiskt.

Fick en chock när jag vakna imorse...trodde våren var på ingång men ack fick jag...
Snö igen och inte så lite heller *suck*
Ut och skotta...och lär får göra det igen under dagen...

Jag bad tydligen min man dra åt h-lvete i natt...
Självklart inget jag menade *haha*
Konstiga saker man gör/säger när man sover...
Undra vad jag kan ha varit så arg över HAHA ;)
Älskar dig!!!

*****

Skotta...igen...
Handla.
Hämta Elias :D
Leka.
Läsa.
Laga mat.
Äta mat.
Skotta IGEN!!!

*****

Åkte och klippte mig...

Jag hatar när dom ska föna håret efter, ser alltid ut som en tant och han slog mig säkert med fönen minst 3 gånger i huvudet *suck*

Han föna på men han skulle bara veta att när jag kommit ut runt hörnet så rufsade jag till det igen och upp i en "klämma" *haha* ;)

Gick och provade bikini igen, den fanns i min storlek...

Men där försvann allt mitt självförtroende igen som jag lyckas bygga upp efter min viktnedgång efter min sista graviditet och någon bikin blev det inte!

Blev bara deppad över att man snart ska behöva visa sig i badkläder igen *suck*

Usch vad jobbigt...ångest!!! :(

Hem igen och grabbarna sitter och bygger lego :)
Och Elias säger:
-Vad fin du är i håret, du ser ut som Emma.
Emma är min pappas sambos dotter, hon fyller snart 14 år...
Hur ska jag tolka det *haha*
Älskade barn :D



Kärlek...


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0