Bio&Skattjakt 29/3-2009

Ställa om klockorna idag!
Något vi glömde...
Johan och Elias har en "far&son-dag" (eller "killdag" som dom själva kallar det) 
med lunch på Mc Donalds och bio, mysigt :D
Blev dock lite förskjutet när vi helt glömt bort att ställa om klockorna...

Får se vad jag och Linn hittar på idag, en promenad eller nåt kanske ;)
Hon sover så jag passar på att tar en kopp kaffe, tvätta lite m.m.

 
En nyvaken solstråle.

Lunch.
Promenad, skönt att rensa tankarna lite...

*****

Tog en omväg till affären, måste handla TVÅ saker...
Kommer in i affären....
Vad var det jag skulle handla???
Jaja, får väl gå omkring här tills jag kommer på det...
Kaffe var en av sakerna, livsviktigt för mig, hur kunde jag glömma det!
Tur jag kom på det *haha*
Förvirrad...ja, en aning kanske ;)

*****

Provat Linns första skor.
Inte så lätt när hon böjer på  tårna så hennes fötter blir som två bollar... ;)
Men söta är dom!



Ut med barnen, på "skattjakt".



Johan dammsög (han fick välja, hihi).
Skönt med nystädat, då trivs jag som bäst *haha* :)
Middag.
Natta barnen.

*****

Bäddat rent i sängen *mys*
Skönt att slippa sova i en "sandlåda" en natt iallafall.
Är det Moa (katten) som släpar upp all sand/grus i sängen eller är det vi?

Kärlek...

Kommentarer
Postat av: Kerstin Mattsson

Att glömma saker har blivit vardag för oss (Erik och jag), haha. Vi gick också en promenad idag. Det tog nästan 1 timme. Har varit hos Eriks föräldrar och levererat ny kaffebryggare, fikat och fixat ny sopåtervinning i deras kök. (undrar när Erik ska fixa klart vårt eget kök, haha??) Kramis och ha det gott! Vi hörs!

2009-03-29 @ 18:33:47
Postat av: Magdalena

sikka snygga skor ;)

2009-03-29 @ 21:37:11
URL: http://magdalenaskriver.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men Linns skor alltså!!! Guuuuud så söta! Helt underbara! Jag vill också ha såna! Haha! Ni verkar ha haft en mysig helg gumman. Men nästa helg blir ännu mysigare, för då kommer vi på besök =) Hihihi! Lääängtar! Puss o kärlek

2009-03-29 @ 22:56:19

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0