Bio&Skridskoåkning 1/3-2009

Somnade direkt efter Melodifestivalen igår, på Johans arm *mys*

Har dammsugit idag, vad otacksamt det är när solen lyser...
Vart kommer allt damm ifrån?!?!
Man ser ju ingen skillnad *suck*
Kanske inte är meningen att man ska dammsuga en sån här solig dag *hehe*

Grabbarna är på bio, på Bolt :D

Var förbi en snabbis till Stinsen och lämnade in min vigselring, den är för stor...
En hel storlek tydligen *haha*
Är klar om ca.1½ vecka, hoppas den blir bra så jag kan använda den igen...
Och att mina fingrar fortsätter att vara denna storlek, kostar en del att göra om den *suck*

I em ska vi till pappa, Seija och Emma...
Ska försöka få upp Elias på ett par skridskor för första gången *hoppas hoppas*





Det gick så idag har Elias åkte skridskor för första gången :D

Vi blev kvar på middag, trevligt och gott.
Tack!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0