Emma 14 år 30/3-2009

Trodde jag skulle "kollapsa" (eller nåt, finner inget bra ord, känner bara känslan, haha)
imorse när det var dax att gå upp *gäsp*
Elias agerade fotograf...jätte sugen på att bli fotad när jag knappt är vaken *haha*
- Men mamma, du måste titta annars blir det inga fina kort!
- Ok...

 

Elias och Linn tidigt imorse, varför ska barn vara så morgonpigga? *haha*

  

Upp och äta frukost, göra oss iordning m.m.
Lämna Elias på dagis.
Linn somnar som vanligt när vi lämnat honom.
Och då vet jag att jag har ungefär 1 timme på mig att göra lite nytta...
Så jag tvättar, bäddar rent i deras sängar, sopar hallen, byta handdukar m.m.
och det viktigaste av allt, tar "en" kopp kaffe ;)
Har jag tur kanske jag hinner med ett toabesök utan publik, det är lyx numera *haha*

*****

Lunch.
Ut på promenad i solen (och blåsten) :D
När ska dom sopa bort allt grus från vägarna?
Det är så mysigt när dom gör det, känns som våren är här då!
Eller kommer jag (och säkert flera) bli besvikna igen, kommer det komma mer snö?

 

Linn sover sin "em-lur", så jag fortsätter med mitt dvs. tvätta, sopa hallen m.m.
Och ta en kopp kaffe ;)
Hämta Elias.

*****

Ikväll ska vi till pappa, Seija och Emma.
Emma fyller 14 år så det blir "kaffe&tårta".
Grattis, Emma!!!

*****

Jobbigt men nödvändigt...känns lite bättre nu...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

fina bilder =)

man blir lite avis.. jag vill oxå ha en söt liten bäbis som väcker mig på mornarna! =)

2009-03-30 @ 19:22:17
URL: http://magdalenaskriver.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0