Måndag 23/3-2009

Trött...
Bitter över snö igen *suck*
Har beslutångest om jag ska åka och träffa Sanna, Sofia, Jenny och barn
eller bara vara hemma och bara "vara"...
Vet att om jag åker så blir det jätte mysigt, dom är ju så gulliga allihopa!
Och är jag hemma så är jag snart rastlös *haha*
Dax att ta sig i kragen, vi åker ;)
Linn ska bara få vakna *Zzzzzzz*



En glad och utvilad Linn, dax för äventyr med mamma ;)

*****

Det var jätte trevligt hos Jenny och god mat, tack!
Vi var 6 vuxna och 6 barn så ni kan ju tänka er hur ljudnivån var *haha*
Glad att vi åkte dit :D



En utmattad Linn i bilen hem...*Zzzzzzzzzzz*

*****

Hämta Elias (som gick in till grannen och lekte direkt...)
Middag.
Lek.
Bada och natta barnen.
Fixa lite praktiska saker ;) som att tacka ja till Linns dagisplats, FK m.m.
Skönt att ha det gjort, gillar ju att ha ordning och reda *haha*

Min älskade man kom hem med lite choklad till mig idag *mums*
Han gör det av någon konstig anledning ibland, en speciell tid i månaden *haha*
Utan att jag ens behöver be honom, haha, märks det så tydligt, stackarn ;)
Söt!!! Tack ;P
Älskar dig!

Kärlek...

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0