Fredag 20/3-2009

Fredag igen *skönt*
Barnbidraget har kommit *tjohoo* (pengarna man får låna några dagar...)
Så vi tog en långpromenad med Pernilla, Albin och Ella till leksaksaffären och Ica.
Vagnen med Linn i och ståbräda med Elias på, bra motion *puh*
Köpte nya regnkläder till Elias för snart är det april och då brukar det vara mycket regn...
Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ;)

Lunch.
Lek och mys.



Syskonkärlek!!!
Elias är jämt så himla snäll mot Linn :D
Världens bästa storebror!!!






Ikväll är det "Så ska det låta".
Blev oavgjort förra veckan så det blir lottning om vem som får välja lag ikväll *haha*

Vi åker iväg till bolaget.
Elias vill vara stor och få sitta kvar i bilen...
Okej, så jag tar Linn och springer in, känner mig lagom stressad....
och allmänt förvirrad...*haha*
Plockar på mig lite vin och springer ut till bilen igen!
Elias sitter så snällt och läser en bok.
Och då kommer jag på...glömde köpa mousserande vin *suck*
Det var därför vi åkte till bolaget *haha*
Det brukar vi alltid ha till "Så ska det låta" men men kan ju inte komma ihåg allt ;)

Linn sover, Elias hos "granntjejen" och leker så jag passar på att pusta ut lite mellan tvättarna...

Middag,
Bada och natta barnen.



Linn kom på att man kan plaska i badet, vilket var jätte kul!
Inte bara hon som var blöt sen *hihi*
Råkade bli ett dyk också, men hon var lika glad ändå :D



En helg utan några större planer.
Förutom att jag ska på tjejmiddag imorgonkväll, det ska bli trevligt.
Hoppas på fint väder så vi kan vara ute mycket :D

Två bra/glada nyheter idag!
Elias har äntligen fått en operationstid för ögat.
Och Linn har fått platserbjudande på dagis from nov.

*****

Singlade slant om vem som skulle få välja lag...
Tur att det var jag som vann annars hade jag trott att Johan hade fuskat
(hmm...går det ens, haha).
Jag vann ikväll så 1-1 så det är och Johans tur att välja lag nästa vecka.
Johan är min anonyma man....(för er som inte redan har förstått det).
Jo, han vill inte att jag lägger ut bilder på honom eller berättar någonting om honom här på min blogg *haha*
Kanske lite svårt eftersom vi lever ett liv tillsammans, sambo, gifta, och har två barn ihop ;)
Åhh, älsklingen :D Vad ska jag säga... ;)

Trevlig helg och mycket kärlek ;)


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0