Torsdag 4/6-2009

Jobba.

Glada besked :D
Jag har fått semester v.25!
Skulle bara jobba 3 dagar men tog semester dom dagarna så blir jag ledig en hel vecka :D
Så kanske, kanske inte, hoppas :D
Jag vill!!!!!
Annars blir det midsommar på landet om vi inte hittar en resa till en rimlig peng,
skolorna har slutat då och det kan vara en nackdel om man vill få tag i en billig resa...

Vi får se hur det blir, mysigt med en vecka semester med familjen iallafall :D
Men lite sol skulle inte skada ;)

*****

Mys med familjen och bada och natta barnen ;)


*****

Tjohoooooooooooooooooooo!!!!!
Nästa lördag åker vi till solen och värmen :D

*****

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0