Torsdag 25/6-2009

Började sent idag och då brukar vi ha lite mysmorgon, äta frukost tillsammans m.m.
Men imorse fick jag äta frukost själv...
Johan och barnen sov länge,
dom vaknade lagom tills det var dax för mig att åka och jobba, sömntutor ;)



*****

Jag och Mia (en kollega) gick ut på lunchen och satt i solen, så skönt :)
Är sommaren här nu för att stanna?!?
Jag hoppas verkligen det!!!
Tänk så mycket mer energi man får av lite sol och värme :D

*****

 

Jag fick mysa med barnen ute i solen när jag kom hem istället :)
Innan det var dax att bada och natta barnen.

 

Kärlek!


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0