Torsdag 11/6-2009

Jobbar sent så frukost med familjen :)

Vinlotteri på jobbet men jag vann inget :(

*****

Det var Elias sista dag idag på dagis så nu har han sommarlov till slutet av augusti 
då han även börjar på en ny avdelning, stora killen :D
Vilken början på sommarlovet...skulle nästan kunna tro att det är höstlov istället...
Kallt *brr*
Men på söndag är vi i värmen så vi får garanterat 1 vecka sol&bad iallafall :)
Elias vill på sommarlovet åka till landet&åka sin morfars båt, Gröna Lund och till Vimmerby.
Vi hoppas och tror att vi kan uppfylla hans önskemål :D

*****

På jakt efter en ny resväska som inte faller omkull om man kör på en sten och man slipper gå dubbelvickt...
Dyrt som attans så jag vill titta runt lite till, snål Cissi, vägra unna sig själv "något" *haha*
Vi ska utomlands 2 gånger i år så en bra väska kan vara en god investering kanske ;)
Tål att tänkas på *hihi*

*****

Skriva packlistan...
Om det  var för några år sen så hade jag redan varit färdigpackad, haha...
Nu gäller det att planera vad som ska med i handbagaget också osv.
Planering, planering, planering ;)

*****

Kärlek!


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0