Fredag 5/6-2009

Jobba.

*****

Åhh, det känns så bra att ha bokat resa.
Var mer eller mindre fullbokat så fanns inte så mycket alls att välja på.
Vi åker till Turkiet :D
5:de gången för mig, 3:de för Johan men premiär för Elias och Linn ;)
Ser inte framemot resan dit eftersom den är på kvällen, kommer fram på natten men men hade som sagt inte så mycket att välja på, egentligen ingenting att välja på.
Och hemresan är ok.
Det ska bli så mysigt när vi väl är på plats! :D
Ser framemot att bara ligga i poolen hela dagarna och på kvällarna när barnen somnat spela Yatzy med Johan *haha*

Tiden är förbi då man kunde ligga på stranden och steka och dricka paraplydrinkar med en bok i handen ;)
Men vad jag längtar, en vecka i solen med mina käraste!!!

*****

Mys med familjen.
Johan grillade en extra god middag *mums*
Trött så ikväll blir det att sova en film i sängen *mys*

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh gud så mysigt!!! Vad avis jag blir... Vi som måste vänta till september.. =( Men men... Hahaha, Yatzy!!!! Trist att det inte blev nåt på landet, men nästa gång!!! =) Hihi. PUSS!!!

2009-06-05 @ 13:00:39

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0