Sanna&Noah 7/7-2009

Sanna och Noah på lunch och fika :D
Mysigt, trots att man inte hinner sitta ner och prata så mycket i lugn och ro,
men det får vi ta på lördag istället *längtar*  ;)

  

*****

Några timmar i lekparken innan regnet kom...igen...
Var det all sommar vi fick i år???!!!

  
  

*****

Johan tog en "snabbis" till Stinsen efter jobbet och när han kom hem så tog jag mig också en "snabbis" dit och köpte mig ett par till jeans :)
Kul att handla på rea, passar Snål-Cissi perfekt *haha*

*****

Bada och natta barnen.
Krypa ner i sängen och fortsätta i min bok *spännande*

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0