Torsdag 26/2-2009

Seg dag idag...inga planer...lite trött också, har saknat min kudde i natt...
Slask ute...kan inte våren komma nu!!!? Så trött på det här vädret...
Har varit inne och spelat spel, ritat, läst Bamse, badat (blev aldrig av igår).
Ska åka till Stinsen, Elias tycker om att leka där :D





Ikväll ska vi betala räkningarna, alltid lika tråkigt...
Sätta ut vagnen på blocket, vill ha en ny! *hoppas hoppas*
Och färga håret som inte heller blev av igår *haha*
Tänkte låsa in mig på toaletten med Se&Hör tills det är "klart" så färgen inte hamnar någonstans där den inte ska vara ;)
Borde egentligen gå och klippa mig också, men vet inte hur jag vill ha det...ska jag ha kort eller spara ut till långt igen?
Aldrig nöjd när jag går därifrån iallafall så färgar det lite för att göra nåt och hoppas jag blir nöjd.
Jag fegar lite, har köpt en färg som jag inte är så mycket annorlunda än det jag har (tror jag iallafall),
lite mörkare hoppas jag på bara...


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0