Onsdag 25/2-2009

En dagsutflykt till Ikea blev det idag :D
Elias ville vara i lekrummet och det fick han så gärna så kunde jag och Linn gå runt i lugn och ro ta det som vi skulle ha...det gick fort *haha*
Hämtade Elias, betalade (bra uppfinning när man kan scana in själv, betala och slippa kön!) .
Vi åt korv till lunch och så ville Elias ha glass såklart, dom har ju förutom världens godast mjukglass så har dom en väldigt  spännande maskin som man sätter in struten i och så åker den upp och sen ner igen med glassen i *hokus pokus*
Jag köpte värmeljus, 300 st *hehe* för det var nästan slut i min ljuslåda (ja, jag har en ljuslåda, hehe) och det var även slut i  mitt reservskåp...Jag älskar att tända ljus *mysigt*
Och så köpte jag en ny kudde *snyft* kommer dock aldrig att hitta en sån som jag har, har jag insett...men den var helt slut och "ganska" äcklig efter alla år som den häng med (hur länge den varit med behåller jag för mig själv, haha).
Och till Elias köpte vi en kassett där han kan ställa sina tidningar i som annars ligger överallt och bara går sönder.
Han han knapp ta av sig ytterkläderna innan han började samla ihop tidningarna och ställde dom så fint där i *duktig kille* :)



Ut i snön, den är på väg bort igen...men en snölykta fick vi ihop och då kom lite ljus till användning också ;)





Varit och handlat allihopa, skönt med lite vuxen sällskap också *haha*
Ikväll blir det film och mys i soffan med min snoriga man *stackars honom* ;)


Kommentarer
Postat av: Eva

Helt rätt att åka till Ikea (världens roligaste affär) hihi...kul att er dag blev så lyckad..jätte fint kort på grabbhalvan, kraaaaam

2009-02-25 @ 14:59:17

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0