Torsdag 3/12-2009

Vi lämnade Elias och Linn på dagis.
På vägen till jobbet var det tyst på radion så jag hittade en gammal skiva,
Miss Li som jag fick sjunga upp med istället ;)

Idag var det dax för mig att ha utvecklingssamtal med min chef och jag var faktiskt lite nervös.
Men vi tog en "långlunch" och lärde känna varandra lite bättre eftersom hon är ny och jag har varit mammaledig, så jag har varit nervös helt i onödan ;)

Hämta Elias och Linn, laga middag, bada och natta barnen.

Ikväll är jag själv med barnen eftersom Johan är kvar på jobbet och fixar med något till båten.
Jag kan tycka det är rätt skönt att få vara ensam ibland,
det händer inte så ofta längre när jag har familj.
Missförstå mig inte, min man och våra barn är det bästa som hänt mig!!!
Men "egen/ensam tid" är också viktigt.

Tvätta, vika tvätt, hänga tvätt....

Kolla på "Bonde söker fru" och "Robinson" eftersom jag har haft roligare saker för mig när det gick på TV ;)
Det är kanon att man kan titta på datan istället när man har tid!

Det har varit ganska mycket saker den här veckan så jag ska försöka somna tidigt ikväll,
får se hur det går med  ;)


Hoppas Du haft en bra torsdag!?
Snart är det helg igen :)



Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0