Söndag 27/12-2009

Vi hade sovmorgon idag med, kanske har vi blivit lite förslappade av långledigheten ;)

Vi åkte till Stinsen och kollade på "rean"...
Den var sådär i år, tycker jag men lite saker fick vi med hem iallafall :)

*****

  


"Julgransplundring"...granen åkte ut iallafall och det var nog första och sista gången vi köpte en "vanlig" gran...
Vad den barra men då fick vi dammsugit på samma gång, för det var barr överallt!

 

Natta barnen och titta på två avsnitt "Dexter" :)

Jag har skrivit en "packningslista", som jag alltid måste göra *haha*
Nu är det bara 2 dagar kvar ;)


Hoppas Du haft en bra helg!?

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: simone

sov gott hjärtat! :)

2009-12-28 @ 01:39:28
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har svårt för rean, inte för att jag inte gillar att handla till bra priser, utan för att jag mer än sällan hittar något, och gör jag det finns det inte i min storlek

2009-12-28 @ 11:02:13
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0