Tisdag 1/9-2009

Jobba.

*****

Min underbara man har varit i Uppsala och lämnat in min mobil idag...
Jag är ff förbannad för att jag inte får någon ny mobil!
Men jag är inte lika arg som igår (ja, det är den tiden i månaden nu) *haha*
Men håller ni inte med mig att det är värdelöst när den går sönder efter så kort tid!?!
Johan grät dock inte över att behöva åka till Uppsala för då kunde han "passa på" att gå på Biltema ;)

*****

Jag åker direkt hem efter jobbet och äter middag med min älskade familj :D
Går ut i lekparken och tar en kaffe med Malin medans barnen leker :)

Bada och natta barnen.

Fick låna en bok idag av en kollega,
så nu vet ni vad jag gör om kvällarna några dagar framöver ;)
Älskar Mari Ljungstedts böcker för dom är så spännande!



Det här fick Elias med sig hem från dagis idag.
Vad säger man, det är ju helt underbart gulligt!!!




Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Inger Mamma mormor

Ja, det var sött, det är nog ungefär vad jag kan använda mitt till också nuförtiden. Kram på er.

2009-09-02 @ 18:52:22

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0