Jozzan&Sylvester på fika 26/8-2009



*****

Missnöjd över vädret, det ösregnar här :(

  

Linn vill ut...hon har själv tagit sig upp i vagnen...*puh*
Men vi fick leka inne istället eftersom det inte ville sluta regna :(

*****

Jozzan och Sylvester kom hit på fika idag, det var jätte trevligt!
Var länge sen jag träffade Jozzan och första gången jag fick träffa Sylvester :)

   
  

*****

Äntligen slutar det att regna så vi kan gå ut en stund, Linn blev överlycklig *haha*

  

*****

Bada och natta Linn.

 

Elias fick följa med Axel hem efter dagis idag :D



Jag åkte och hämta honom på kvällen för det var dax att åka hem och sova...
Det är en dag imorgon också ;)

*****

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0