Onsdag 19/8-2009

Idag gick vi upp lite tidigare än vi gjort i sommar ;)
För imorgon börjar vardagen även för oss,
Elias ska gå till dagis igen efter sommarlovet, ny avdelning *spännande*
Imorgon blir det bara några timmar och på måndag ska han börja på dagis
som vanlig igen (månd-torsd.).

  



Idag kom min bok som jag beställt från www.adlibris.se "Emma, Mias dotter"
Jag har läst dom andra tre ("Gömda", "Asyl" och "Mias hemlighet")
så nu måste jag läsa den sista också ;)

*****

Tvätta och bädda rent i sängarna.

*****

  

*****

Bada och natta barnen.

Johan jobbar över så jag läser :)



Johan kommer hem och jag läser...och läser...
Halva boken avklarad men måste duscha och försöka sova,
ska upp tidigt imorgon...

*****



Nyduschad myser jag ner mig i sängen,
vet att jag bör sova för länge sen men läser lite till....tills...
Elias kräks...
Linn kräks...
Elias kräks igen... :(

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0