Tisdag 14/4-2009

Då var långledigheten över.
Elias på dagis, Linn sover och jag tar min kaffe, precis i vanlig ordning *haha*
Kommer bli svårt den här veckan att hålla reda på vilken dag det är...
För mig känns det som måndag idag (säkert inte ensam om den känslan) *haha*
Men det är ju tisdag, tisdag, tisdag ;)

*****

En sväng ner till centrum.
Behövde handla lite och hämta ny linser.

 

Lunch.
Linn sova, jag ta mig en kaffe ;)
Hämta Elias kl.14.00 idag, får inte glömma bort det...
Inte för att jag skulle glömma HONOM utan att det var måndag istället och han hade en längre dag.
Men det är ju tisdag, tisdag, tisdag!

*****

Mellis åt vi ute och sen var vi ute hela em, så skönt i solen!
Elias cyklar och cyklar och det syns på hans ben...stackarn!
Men han är så duktig :)

   

Linn tycker om att gunga :D
Trodde hon skulle somna i gungan idag *haha*

Middag.
Bada och natta barn.

Tog mig själv också ett bad,
hör inte till vanligheten men det är väl dax att göra sig lite vårfin ;)

Zzzzzzz....

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0