Operation 8/4-2009

Då var det dax för Elias att bli av med sin "vagel" som inte vill ge sig själv efter över 1 år...
Jag önskar att det var jag som kunde få gå igenom ingreppet istället för han,
trots att jag avskyr sjukhus och allt vad det innebär...
Men det gör så ont att se han ledsen...
Min lilla skatt...

Ska åka iväg och fixa lite saker idag innan dom kommer hem igen.
Har lovat honom en överraskning idag och så ska jag passa på att köpa lite påskpresenter.

Linn ska bara få sova klart...

 

*****

Det har gått bra, skönt!
Längtar tills dom kommer hem och jag får krama om honom!!!
Och ge honom hans överraskning, den är han minst sagt värd :)

 

*****
En pirat måste självklart ha ett piratskepp ;)



Från St Eriks ögonsjukhus fick han en nalle, Lasse *gulligt*



Pappa&Seija kom över på en fika och byte bil (dom har ingen dragkrog, hehe).
Johan gråter nog inte över det som får köra svärfars bil istället ;)

Matilda från Norge ringde idag, blev så glad :D
Bokade in en middag i juni *haha*
Gäller att ha lite framförhållning när vi inte bor 10 minuter ifrån varandra längre...*sakna*

Kärlek...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att allt gick bra idag med operationen. Och vad Elias har varit duktig!! Sötnos!! Hoppas ni får en mysig påsk gumman! PUSS

2009-04-08 @ 22:08:51

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0