Onsdag 1/4-2009

Härligt väder idag :D
Sol!!!
Är våren här nu...vågar inte riktigt hoppas än,
"rädd" för ett bakslag igen som gör mig besviken *hehe*
Men idag sopar dom bort gruset från vägarna här *tjohooo*
Det är ett riktigt vårtecken, iallafall för mig ;)

Måste ut på promenad, rensa tankarna är alltid skönt!
Känner mig så mör efter gårdagen...
Men ska vänta in Pernilla&Ella, trevligare med sällskap :)

*****

Vinlotteri på jobbet idag, jag är med på distans *hehe*
Och vann tydligen tredje pris: 2 flaskor, inte illa ;)
Kom på att snart är jag åter på jobbet (iallafall i 2 månader).
Börjar om ca 1 månad, ska bli kul.
Tiden går så fort....

*****

Ska ta mig en kaffe och läsa lite i Se&Hör som kom idag, medans Linn sover.
Passa på att vara en soffpotatis en stund *hehe*
Har ju varit på långpromenad med Pernilla&Ella så det kan jag unna mig *haha*
Sen ska jag hämta Elias.
Hans sista dag innan påsklovet som vi tänkte tjuvstarta lite med *hihi*
Ledig till den 14/4, får se vad vi då hittar på :D

*****

Kärlek...


Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till vinpavorna! Ska bli kul att få se dig på jobbet igen just nu står ditt skrivbord och gapar. Var det något smaskigt skvaller i tidningen? Du får ut och lapa solsken idag med...härligt..Kram

2009-04-02 @ 07:38:41

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0